0 0 0 0
بازار نیازمندی پارسیان
pbazar.ir
بازار نیازمندی پارسیان ، درج آگهی رایگان ، تبلیغ رایگان
|  انتخاب شهر
|  انتخاب گروه‌ها
|  جستجو و فیلترها
|  آگهی‌های نشان‌شده
انتخاب شهر
×
ابتدا، استان موردنظرتان را انتخاب کنید :
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خراسان جنوبی
خراسان شمالی
خوزستان
زنجان
سمنان
سیستان و بلوچستان
فارس
قزوین
قم
کردستان
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمد
گلستان
گیلان
لرستان
مازندران
مرکزی
هرمزگان
همدان
یزد
سایر کشورها
<< بازگشت
ورود یا عضویت
×
اگر عضو هستید، وارد شوید :
نام‌کاربری یا ایمیل :
رمز حساب کاربری :
رمز ورود خود را فراموش کرده‌اید؟ a
اگر قبلا آگهی ثبت کرده‌اید، ایمیلتان را وارد کنید :
ایمیلی را که از طریق آن آگهی ثبت کرده بودید، وارد کنید تا لینک مدیریت آگهی برای شما ارسال شود.
اگر تازه وارد هستید، جهت ثبت نام کلیک کنید !
جستجو و فیلترها
×
هر آنچه نیاز دارید را جستجو نمائید :
همه‌ی گروه‌ها
    
همه‌ی گروه‌ها
تایید
همه‌ی استان‌ها
    
همه‌ی استان‌ها
تایید
قیمت :
از تا
نوع :
آگهی‌های نشان شده
×
آگهی‌هایی که نشانه‌گذاری نموده‌اید :
درج آگهی رایگان
نسخه IOS
نسخه اندروید
علاوه بر وب‌سایت، می‌توانید نرم افزار سایت را روی دستگاه‌های اندرویدی، آیفون و یا آیپد نیز داشته باشید :
دیجیتال » نرم‌افزار
اهمیت مشتریان و نرم افزار CRM(مدیریت ارتباط با مشتری )
چند ماه قبل
موقعیت : تهران
قیمت : توافقی
تاریخ ثبت : 1395/1/16
تلفن : 04135558058
نوع : فروشی
لینک :
اهمیت مشتریان و نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری )

سازمان ها امروزه به دنبال وفادار ساختن مشتریان خود هستند . از آنجا که جذب مشتریان جدید بسیار پر هزینه تر از حفظ مشتریان فعلی خواهد بود، بنابراین بهترین مشتریان برای شرکت وفادارترین آنها هستند. مشتریان وفادار مجدداً در آینده از شرکت خرید می کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب می نمایند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایتمندی در مشتری ایجاد کرد و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود، مورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود.
بدین ترتیب لازم است در سازمان، سیستمی برای جذب ، حفظ و برقراری ارتباطات بلند مدت با مشتریان طراحی و پیاده ‌سازی شود. سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریت کند و سازمان را در راه جلب رضایت مشتریان تواناتر سازند.
در راستای رسیدن به این هدف اساسی، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM/ سی آر ام) طلا، به کمک سازمان ها آمده است.
برخی از مزایای استفاده از نرم افزار CRM طلا به طور خلاصه عبارتند از:
• ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه‌سازی روابط طولانی‌مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان
• یکپارچه سازی اطلاعات و به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین واحدهای مختلف سازمان و همچنین جلوگیری از انجام کارهای تکراری
• کاهش هزینه های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش
• کاهش هزینه های نیروی انسانی
• افزایش فروش
• افزایش سهم بازار
• افزایش قدرت رقابتی سازمان
• افزایش سرعت پاسخگویی به نیاز مشتریان/ارائه خدمات به مشتریان
• افزایش رضایت مشتریان / وفاداری مشتریان
• ...
برخی قابلیت های CRM طلا عبارتند از:
• مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی، تامین کنندگان، نمایندگان و ...
• مدیریت پرونده های بازاریابی و فروش
• مدیریت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی (مدیریت وظایف )
• پیوست فایل به تعداد نامحدود به پرونده مشتریان ، تامین کنندگان و...
• ثبت سابقه ارتباط با مشتری از طریق گزارش کار مربوط به اقدامات انجام شده برای مشتریان توسط کاربران
• تعریف کالاها و خدمات/تعیین قیمت
• یادآوری وظایف / قرارها / سررسید چک ها / ....
• سوابق خرید مشتریان (صدور پیش فاکتور/صدور فاکتور )
• مدیریت کاربران / مرخصی کاربران
• ارزیابی عملکرد پرسنل/ مانیتورینگ آنلاین کاربران
• ارسال SMS گروهی
• ارسال ایمیل گروهی ( به INBOX کاربران)
• گزارشات متنوع لیستی و آماری / تحلیلی/ عملکرد کاربران
• پشتیبان گیری زمانبندی شده (تهیه کپی)از اطلاعات نرم افزار
• قابلیت استفاده توسط چندین کاربر به صورت همزمان با سطح دسترسی های تعیین شده
• مدیریت وب سایت پیاده شده بر روی CRM شرکت و نمایندگان / اطلاع رسانی های اتوماتیک از لایه ادمین به لایه های پایین تر ( نمایندگان و همکاران )
• ...
امکان استفاده از این نرم افزار هم در شبکه محلی و بدون استفاده از اینترنت میسر است و هم از طریق اینترنت از هر جای دنیا ( CRM تحت وب ).
چنانچه علاقه مند به دریافت خدمات شرکت هستید، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید:

شماره تماســـهای واحد فروش:
09195559428 - 09148348342
9- 04135558058
3-04135539401

سایت : http://www.softgold.ir/Product/Index/4

به اتکای تجربه سازمان و توانایی های کارکنان متخصص خود، بهترین تجربه ی خرید و دریافت خدمات مشتریان را برایتان فراهم می نماییم تا شاهد لذت حاصل از رضایت مندی مشتریانتان و به دنبال آن افزایش سود کسب و کارتان به کمک محصول و تیم خود باشید.
موقعیت : تهران
تلفن : 04135558058
قیمت : توافقی
نوع : فروشی
تاریخ ثبت : 1395/1/16
لینک :
هشدار هشدار: این سایت تنها نمایش دهنده آگهی ها است. مسئولیت هر آگهی بر عهده شخص آگهی دهنده است. این سایت مسئولیتی در این خصوص ندارد.لطفا قبل از اطمینان و اعتماد کافی، از پرداخت هرگونه مبلغی جدا خودداری فرمایید.
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
آگهی‌های مرتبط در همین شهر :
×
اهمیت مشتریان و نرم افزار CRM(مدیریت ارتباط با مشتری )