0 0 0 0
بازار نیازمندی پارسیان
pbazar.ir
بازار نیازمندی پارسیان ، درج آگهی رایگان ، تبلیغ رایگان
|  انتخاب شهر
|  انتخاب گروه‌ها
|  جستجو و فیلترها
|  آگهی‌های نشان‌شده
انتخاب شهر
×
ابتدا، استان موردنظرتان را انتخاب کنید :
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خراسان جنوبی
خراسان شمالی
خوزستان
زنجان
سمنان
سیستان و بلوچستان
فارس
قزوین
قم
کردستان
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمد
گلستان
گیلان
لرستان
مازندران
مرکزی
هرمزگان
همدان
یزد
سایر کشورها
<< بازگشت
ورود یا عضویت
×
اگر عضو هستید، وارد شوید :
نام‌کاربری یا ایمیل :
رمز حساب کاربری :
رمز ورود خود را فراموش کرده‌اید؟ a
اگر قبلا آگهی ثبت کرده‌اید، ایمیلتان را وارد کنید :
ایمیلی را که از طریق آن آگهی ثبت کرده بودید، وارد کنید تا لینک مدیریت آگهی برای شما ارسال شود.
اگر تازه وارد هستید، جهت ثبت نام کلیک کنید !
جستجو و فیلترها
×
هر آنچه نیاز دارید را جستجو نمائید :
همه‌ی گروه‌ها
    
همه‌ی گروه‌ها
تایید
همه‌ی استان‌ها
    
همه‌ی استان‌ها
تایید
قیمت :
از تا
نوع :
آگهی‌های نشان شده
×
آگهی‌هایی که نشانه‌گذاری نموده‌اید :
درج آگهی رایگان
نسخه IOS
نسخه اندروید
علاوه بر وب‌سایت، می‌توانید نرم افزار سایت را روی دستگاه‌های اندرویدی، آیفون و یا آیپد نیز داشته باشید :
خدمات » سایر خدمات
صدورگواهینامهISO10002-اخذگواهینامهISO10002
یک روز قبل
موقعیت : تهران
قیمت :
تاریخ ثبت : 1395/9/13
تلفن : 8824952088484625
نوع : فروشی
لینک :
خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004
ISO10002:2004چیست؟
سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیندی اثر بخش و کارا در مورد رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان است و این استاندارد بر آن است تا سازمان و مشتریان آن، شکایت کنندگان و سایر طرف های ذینفع را منتفع سازد.
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004
- فراهم آوردن امکانات ساده برای دسترسی شکایت کنندگان به فرآیندی پاسخ گو
- افزایش قابلیت سازمان برای رسیدگی به نظرات و شکایات به طور مستمر
- افزایش قابلیت سازمان برای شناسایی روندها و حذف علل نظرات و شکایات و بهبود عملیات
- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور در حل شکایات و ترغیب کارکنان برای بهبود مهارتهای کاری خود
- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات و حل آنها
- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان
- در جریان گذاشتن شکایت کننده از روند رسیدگی به شکایت و احترام به نظرات وی
- و دهها مزیت دیگر
تعاریف:
- شکایت: فرد، سازمان و یا نماینده آن که یک نارضایتی از یک خدمت و یا محصول دارند .
- بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی مشتری
- رضایت مندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند
شرح خدمات ISO10002:2004
- تعیین و تدوین خط مشی و بیانیه سازمان .
- - طبقه بندی و توجه به نظرات و شکایات بنا به فوریت و ضرورت
- بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- تدوین و ارائه روشهایی جهت تکمیل اطلاعات مربوط به شکایت و دسترسی به مراحل شکایت
- طرح ریزی چگونگی اخذ اطلاعات مرتبط به فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- ارزیابی اولیه نظرات و شکایات ،بررسی و پاسخ به نظرات و شکایات
- ارائه روشی جهت دریافت و ردیابی نظرات و شکایات
- تحلیل و ارزیابی نظرات و شکایات به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمت به مشتری
- تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از انواع نمودارها ، گزارشات آماری از کلیه واحد های سازمان
- ارائه روشی جهت ممیزی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- مسئولیت انجام ، مهلت اجرا ، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
- بهبود مداوم اثر بخشی و کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری
شرکت راهبرد صنعت نمایندگی مؤسسه بین المللی صدور گواهی Icerti کشور انگلیس تحت اعتبار ASCB
- با امکان ثبت و ردیابی در سایت مربوطه و بین المللی گواهینامه های ISO ، IRQA
ثبت و صدور گواهینامه سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002
تلفن های تماس شرکت راهبرد صنعت نمایندگی رسمی و انحصاری icerti ایران
88249520 - 88484625
مشاوره رایگان : 09123345703 – 09393730933
www.icerti.net
rsagroup@yahoo.com
موقعیت : تهران
تلفن : 8824952088484625
قیمت :
نوع : فروشی
تاریخ ثبت : 1395/9/13
لینک :
هشدار هشدار: این سایت تنها نمایش دهنده آگهی ها است. مسئولیت هر آگهی بر عهده شخص آگهی دهنده است. این سایت مسئولیتی در این خصوص ندارد.لطفا قبل از اطمینان و اعتماد کافی، از پرداخت هرگونه مبلغی جدا خودداری فرمایید.
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
×
صدورگواهینامهISO10002-اخذگواهینامهISO10002